Oudercafé 15/09/23

Het allereerste oudercafé: 15 september 2023

• Ontmoet andere (groot)ouders en geniet van gezellige babbels & ontmoetingen tijdens ons eerste Oudercafé op vrijdag 15 september!

Na een drukke schoolweek is het tijd om even te ontspannen en bij te praten. Vanaf 15u20 tot 19u00 nodigt het oudercomité jullie uit om langs te komen, te genieten van een heerlijk drankje en smakelijke borrelhapjes, terwijl je nieuwe ouders leert kennen en oude bekenden begroet.

Ondertussen vermaken de kinderen zich op de speelplaats. En als hun maagjes knorren, staan er smakelijke hotdogs klaar om hun honger te stillen.

Belangrijk om te onthouden: Zodra je je kinderen hebt opgehaald, ben jij voor hen verantwoordelijk. Zo kunnen ze veilig blijven spelen terwijl jij ontspannen geniet.

Mis deze kans niet om een band op te bouwen met andere ouders en leerkrachten en samen mooie herinneringen te creëren.

Praktisch:

• Vrijdag 15 september 2023
    • Van 15u20 – 19u
    • Op de speelplaats

We geloven in het belang van samenkomen en daarom hanteren we bewust democratische prijzen. De opbrengsten gaan integraal naar de vergroening van de speelplaats en de vernieuwing van de speeltoestellen.
    We moedigen aan om cash te betalen, maar we voorzien ook de mogelijkheid om via Payconiq te betalen.

Prijslijst:

• Plat water: gratis
    • Frisdranken: 1,5 euro
    • Bier: 1,5 euro
    • Cava: 3 euro
    • Hotdog: 3 euro
    • Bittergarnituur: 3 euro
    • Zakje chips: 1 euro

We kijken ernaar uit om jou en je gezin te verwelkomen. Tot dan!

Vriendelijke groeten
    het oudercomité

Andere data oudercafé:

Die zullen hier verschijnen na de eerste editie.