Halloween 21 okt '23

De Halloween belevingstocht bij de Esdoornschool - Een griezelig leuk event voor ouders en kinderen!

Op zaterdag 21 oktober is het zover - de Esdoornschool en het Oudecomité nodigen jou en je gezin uit voor een onvergetelijke Halloween belevingstocht! Dit wordt een spooktaculaire dag vol plezier, avontuur en lekkernijen.

🎃 De Oude School: Het thema dit jaar is 'De Oude School' ter ere van ons 150-jarig bestaan! Laat je meevoeren in de griezelige geschiedenis van onze school en lees het verhaal waarrond deze editie draait

👻 Belevingstocht met vertelstanden: Laat je meeslepen door spannende verhalen en beleef de Halloween-sfeer als nooit tevoren, met een knipoog naar ons 150-jarig bestaan als 'De Oude School'. Onze belevingstochten zijn zorgvuldig ontworpen om zowel jongere als oudere kinderen te betoveren.

🍬 Traktaties onderweg: Tijdens de tocht genieten jij en je kinderen van een heerlijke traktatie om de energie op peil te houden en de zoetekauw tevreden te stellen.

👨‍👩‍👧‍👦 Gezellig samenzijn: Na de belevingstocht kun je op de speelplaats ontspannen en genieten van verfrissende of warme drankjes en smakelijke gerechten. Ontmoet andere ouders en leerkrachten en praat gezellig bij terwijl de kinderen plezier hebben.

🧛‍♂️ Kom verkleed! We moedigen ouders en kinderen aan om zich te verkleden in de meest fantastische en angstaanjagende kostuums om helemaal op te gaan in de Halloween-sfeer.

Praktisch:

• Wanneer: zaterdag 21 oktober 2023 vanaf 17u
  • Waar: ingang langs de Bankstraat
  • Start belevingstocht: verzamelen aan de Esdoornboom. Tip: draag stevig schoeisel voor tijdens de wandeling.
  • Leerlingen van L5 en L6 wandelen samen onder begeleiding van leerkrachten terwijl hun ouders gezellig op school bijpraten met een drankje.
  • De opbrengsten gaan integraal naar de vergroening van de speelplaats en de vernieuwing van de speeltoestellen.
  • Inschrijven kan tot en met maandag 16 oktober.